Vart tog det vägen?

Publicerad 2012-04-29 20:49:04 i Allmänt,

Det var ganska dimmigt i Ylläs, men vi hade kul iallafall.



En heldag i Luleå igår, superlyckad shopping men dock var maten en besvikelse. Hittade i princip allt jag behövde, och idag har jag införskaffat ett efterlängtat techfit underställ. Första delen av fotbollsträningen var bland det roligaste, det är gånger som då jag förstår varför jag tränar. Och det bästa av allt måste ju vara att det är som fredag idag, ska bara ta det lugnt, imorgon hoppas vi på sol för jag har en massa ärenden, bla. äta mjukglass ute haha, sen blir det spännande att se vad kvällen erbjuder. Tisdag blir vår slappar söndag. Och sen avslutar vi veckan med de tre sista dagarna skola för ett bra tag framöver.
På lördag har vi dessutom säsongsavslutning med innebandyn, det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela