Hur kan något som är så skönt samtidigt vara väldigt obehagligt?

Publicerad 2011-09-07 17:14:08 i Allmänt,

Att nysa tar verkligen på varenda muskel i hela magen och jag får ont i öronen av det, samtidigt är det riktigt kul att nysa ibland haha. Enda jobbiga är att jag inte kan nysa tyst haha. Lite sådär onödig information, men det bara slog mig helt plötsligt. Kan ju vara för att jag nyst ca 25k ggr den senaste veckan som jag kommit på det..



Skön låt förresten..


Glömde ju berätta om det jag skrev igår, Nordnytt var och filmade och intervjuade mig idag. Dom skulle prata om Framtid i Pajala, men så snackade han om World Trade Center och Svenska styrkor i Afghanistan också, vilket skämt alltså hahah.
Sen har jag även bokat teoriprov och uppkörning nu. Gaah!

Kommentarer

Postat av: Hentooo

Publicerad 2011-09-07 18:17:39

hallååå vad är det som är på gång? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela