Gratis är gott!

Publicerad 2011-09-26 18:31:15 i Allmänt,

Föreläsningen om Entreprenörskap och företagande var väl inte den mest intressanta jag varit på, men det innebar ju gratis lunch på Smedjan så vi satt kvar haha.

Och vet ni, nyss när jag stod och lagade middag slog det mig att jag är ruskigt glad. Ibland förstår jag inte varför jag har det så bra, vad jag gjort som förtjänar så sjukt härliga kompisar och de två finaste familjerna man kan ha? tack iallafall.

Och förresten, hur förklarar man för en sjuåring vad solen är och hur man lär sig klockan?
Bara två såna där frågor jag skulle behöva hjälp med om ni har några tips..


Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-27 19:57:11

En stor brinnande stjärna som värmer oss på jorden jorden? Funkar kanske inte på en sjuåring vad vet jag ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela