Pumpa.

Publicerad 2011-10-31 21:25:01 i Allmänt,

I torsdags när jag satt på flygplatsen blev jag uppringd av en man från Norrbottens Lucia, jag hade blivit utvald bland alla sökande att komma till Luleå för en andra uttagning, tyvärr var den i lördags och jag är ju nere i Halmstad så det blev inget i år men det var ju lite kul att jag gick vidare iallafall :)

Idag har vi promenerat runt stan en tredje gång, ätit supergo lunch på New Shanghai, kollat på gamla hus, ätit två-rättersmiddag och nu slagit oss ner i soffan för att se Stoke-Newcastle, men så duktiga vi är så tog vi fel på kanalen och det blev ingen fotboll här inte, men tror vi får ta cykeln in till stan och se om den visas någon annanstans istället.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-11-01 17:06:29

Vi lyckades ju livestreama iallafall ;) snygga är vi oxå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela