Rock this town.

Publicerad 2011-10-28 11:44:39 i Allmänt,

Det märks att man kommit söderut när alla män bär märkesrockar med matchande halsdukar, läser Dagens Industri medan dom drar en rullväska efter sig och man checkar in på flyget med en streckkodsbild på sin Iphone. 

Efter tre flygningar kom jag fram, lagomt fräsch till Milka halv tolv igår kväll, det kändes som att vi inte varit borta från varandra alls. Vi som skulle upp på VIP-shopping på H&M imorse halvåtta hade kanske behövt komma i säng direkt, men tror bara det hann bli drygt fyra timmars sömn. Och efter endast 4h sömn natten innan också så känner jag på mig att det kommer att bli tungt ikväll haha. Men vi har varit och handlat massor utav frukt ute på torget imorse så ikväll blir det chokladfondué.

Har redan hunnit införskaffa mig ett par byxor, en tröja, en halsduk och en skjorta. Nu ska jag läsa lite bloggar tills Milka slutar, sen cyklar vi vidare.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-28 21:06:55

jaaa, attans, just när du var borta :D Vi körde roliga övningar!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-29 11:49:32

Hihi söt du är som kommenterar 4800 gånger. Det gillar jag ;) Jag ska se om jag har något som kunde vara av intresse för dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela