They don't know what I know.

Publicerad 2011-10-19 20:48:10 i Allmänt,

Imorgon är det kram-dagen och jag räknar med att få en kram. Annars blir jag besviken.

Har just varit ute på prommis med Anna-Maja, var riktigt skönt väder och nu känner jag mig sådär lagomt sötsugen, men jag har lovat mig själv att inte fika mer innan helgen, höhö hur ska jag klara mig två dagar? ;)

Och så fick Sjöberg mig sysselsatt med att rensa på facebook, men med det gjort ska jag ta en dusch, göra varma mackor och kolla en film. Lill-lördagsmys all by myself.

Grattis till kortet snygging! Förlåt om jag är jobbig och klänger på dig hela tiden men så svårt att hålla tassarna borta!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-10-19 21:31:47

ja en riktig igel är du ;)haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela