Inget ljus utan eld.

Publicerad 2011-10-24 13:17:34 i Allmänt,

Jag kom fram till att det är bättre att skriva inget istället för att skriva strunt. För jag är ingen kändis som har fullspäckat schema varje dag med spännande saker på gång, jag är heller inte en skvallerpost så jag har inga nyheter att berätta, och det jag gör om dagarna, det känns liksom inte så nödvändigt att skriva ner. Jag är ganska normal och gör ganska normala grejer, såå ni får ursäkta mig om bloggen inte alltför ofta levererar spännande läsning eller underhållande bilder ;)

Sommaren var toppen men nu tycker jag att snön får komma så vi slipper detta regn.

Kommentarer

Postat av: essay writing

Publicerad 2011-10-24 14:16:46

They have a big friendly family. It's very important for people to have it.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela