En bekännelse..

Publicerad 2011-10-07 16:18:35 i Allmänt,

År tvåtusentio har varit det hittills bästa året i mitt liv.

Jag & Milka hängde med varandra i princip varenda dag, vi var på Kiruna festivalen, jobbade ihop under marknaden, var i Blekinge, och ibland gjorde vi ingenting men hade ändå sjukt kul! Sen lärde jag även känna en hel del nytt folk och blev lite tightare med en del andra. Och nu tycker jag att vi satsar på att alltid ha så bra år hädanefter! ;)

Imorse har jag och Evert varit riktigt hurtiga, spinning 06.45 och jag trodde att jag skulle dööö! Inte för att det var särskilt tungt att stiga upp, men jösses vilket tempo det var på de där damerna! Haha. Tänkte säga att det gör jag aldrig om, men jag är ju inte precis den som ger upp så nu har jag istället bestämt mig för att gå igen och igen tills jag känner att det känns som ett okej träningspass, inte som 45 min där jag kämpar för att överleva haha..

Jag känner att jag har gjort goda gärningar den här veckan, först skänkte jag 50kr till Världens Barn, sen köpte jag Mint-tabletter av Lions och nyss hjälpte vi en gammal dam upp som ramlat med rulatorn!
Nu ska jag gå ner och laga middag med världens finaste pojke!


Hej jag heter Lina och jag ser ut som tolv.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-10-07 23:36:18

Sorry for being boring but it's gonna be very Hard, almost impossible, to have a year good as 2010. Don't think we can! Atleast not you and me 'cause we're not together.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-08 16:46:46

Hej Lina 12. Jag heter Elin och håller med dig. Jag tycker att vi fortsätter med ett super 2012! puss / Elin 11 år.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-08 22:21:26

hihih, jag var med josse på spinning förra veckan och det kändes precis så. Att försöka överleva i 60 min. Och jag tänkte precis likadant. Jag måste fan gå igen för att jag inte ska komma ihåg spinningen som "att försöka överleva det lååååånga passet" :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela