Half of my heart.

Publicerad 2011-11-02 14:28:10 i Allmänt,

Jag har kommit fram till vad jag vill göra när jag går ut skolan, vilken ordning har jag däremot inte kommit fram till ännu, men det löser sig.
Men har iallafall bestämt att jag ska söka jobb i gruvan nästa sommar så jag hinner tjäna lite pengar innan jag sedan åker tillbaka till USA för en månad lr två. Sen hade jag ju tänkt hälsa på i Halmstad i sommarväder också, innan jag sedan slår mig ned för att plugga i Umeå eller Göteborg, om jag ska plugga vidare till Högskoleingenjör eller om det blir en konditorutbildning är dock ännu oklart. För sen har jag ju tänkt hinna gå den där Bartenderskolan i Grythyttan också. Men vem vet vad som hunnit hända till sommaren, kanske har kommit fram till att jag vill bli hjälte istället..

Det finns inget roligare än att träna när man har nya träningskläder och är taggad till tusen, men sen när en kniv hugger i ryggen varenda steg så försvinner liksom den där lusten pustväck. Men jag har ju nya inneskor så förhoppningsvis går det bra att träna innebandy imorgon iallafall, det är jag riktigt sugen på.
Nu ska jag ta en dusch och sen ha lite onsdagshäng med Julia och Ellinor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela