Talking to the moon.

Publicerad 2011-11-20 19:07:57 i Allmänt,

Sitter här och tjuter i min ensamhet, jösses vad jag blev på bra humör helt plötsligt.

Vi förlorade med 0-12, men det var ganska väntat. Notas var bra, och vi hade problem. Men nästa helg, då ska jag & Henriikka minsann kompensera dagens spel haha. Om jag tillochmed får tips av domaren efter matchen, då gick det nog illa hahah..

Börjar med sovmorgon och endast två lektioner imorgon, mjukstart på veckan. Låter som något i min stil.


Jag vill utomlands, spelar ingen roll vart, bara det är varmt.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-11-20 20:51:29

sv; hihihihihihihihihihihihihiiiii ;)

Postat av: Hento

Publicerad 2011-11-21 10:57:28

Hell yessssss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela