Idag kan jag inte må annat än bra.

Publicerad 2011-11-07 17:07:54 i Allmänt,

Avslutade ett alldeles perfekt (dock för kort) lov igår kväll med en bra film och massa härliga människor.
Imorse körde vi mjukstart och började med sovmorgon, hade super chill dag i skolan då vi nästan bara hade studentmösseutprovning.
Sen har jag varit på 90 minuters aromainpackning/massage, förutom att jag endast var klädd i ett par fula en-gångs-trosor och en handhanduk som jag fick, så var det väldigt bra! Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp haha.

Sen när jag kommer hem ser jag att min nya mobil kommit, och pappa har äntligen anmält mig som vikarie på ett jobb, och vi har världens goaste middag. Så jag kan inte klaga.

Dessutom fick jag idag reda på att det är Kladdkakans-dag! Så ska givetvis slänga ihop en sådan nu. Ska bara leka med min nya mobil lite först ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela