Ett gammalt kasettband.

Publicerad 2011-11-10 15:19:36 i Allmänt,

Sådär jag, tog bara två timmar att 'kolla facebook'. Skulle ju nämligen baka eftersom att jag slutade redan efter ett idag, men tji fick jag! Råkade fastna här när jag gick in och såg hur fruktansvärt förfärlig min blogg faktiskt var, såå jag försökte med mina få kunskaper om layout, fixa ihop en lite annorlunda blogg jämfört med tidigare. Men som sagt så är jag ju inte mästare på det, och som ni kan se råkar jag ha ett vitt sträck rakt över ansiktet på bilden i headern hahahah.

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-10 23:08:19

Tack. Du är så söt. Ja, så enkelt är det, du är alldeles för bra. Jag vill inte ha dig i mitt lag. Faktiskt. : )

Postat av: Hento

Publicerad 2011-11-11 14:28:53

frågar du mig nu om jag är taggad till matchen så är svaret: JAAAAAA SOM FAAAAN! .. fast det lär ju gå över till söndag :/ Hoppas tagen håller i sig och att vi köttar som fan på söndag! hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela