Söndag 15 maj 2011

Publicerad 2011-05-15 11:11:48 i Allmänt,

En ny låt, nästan som Samson. Även denna av Johanna haha. Den är jätte mys!


En tråkig morgon, så vips plingar mobilen och för en sekund blir jag nästan på lite bättre humör, tills jag öppnar smset och ser vad det står 'Nu är det dags att ladda ditt kontantkort, för att smsa fritt skicka blablabla..'
Nej nu blev jag på dåligt humör igen haha!

Förresten måste jag säga att jag drömt helt sjukt inatt igen. Förstår inte varför jag drömmer om samma sak hela tiden. Har gjort det i 3 veckor nu. Det är inte bra att drömma så mycket att man tillslut inte kan skilja på drömmar och verklighet haha! ;p kan bli lite pinsamt då hahaha ;)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-05-16 22:05:10

Så du gillade den också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela