Lång-franska.

Publicerad 2011-05-01 12:31:12 i Allmänt,

Misstolkningar och förklaringar! ;)

Tanken var att vi skulle ha grillmys ute hos Sjöberg igår, och det hade det gott kunnat vara, men det var lite för kallt. Men maten var god så jag klagar inte! Sen hann jag & Milka psyka lite ensamma medan dom andra bastade innan det var dags för förfest i bästa kvarteret i byn ;) Men den förfesten slutade aldrig utan övergick bara till efterfest på samma ställe. Men det var kul, och det var ruskigt skönt att lägga sig tjugo i fem kan jag lova, mindre skönt var det att stiga upp kvart i tio imorse hah!

Nu ska jag ladda upp lite. Kanske borde ringa och väcka bröderna Tano också, men jag har en känsla av att dom inte är i riktigt samma goda form som jag är haha. Men det spelar ingen roll för det är Liverpool-Newcastle om en halvtimme ;)

Tog faktiskt en hel del bilder igår, men har inte  hunnit granska vad som är godkänt att lägga upp. Så ni får det en annan gång haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela