In my head.

Publicerad 2011-05-08 20:22:12 i Allmänt,

Jag har tänkt lite, och jag har kommit fram till att jag inte är någon dålig förlorare längre. När jag var liten var jag helt förstörd om jag förlorade, strunt samma i vad, allt skulle jag vinna haha.
Men iallafall, så länge jag känner att jag gjort mitt bästa och är nöjd så brukar det inte vara någon stor sak om vi förlorat, tror jag blev van där efter några säsonger m innebandyn för kan ju inte påstå att vi vann särskilt mycket haha.

Men jag önskar att jag kunde bli lite mognare och hålla käft ändå ibland. Jag glappar och gnäller ganska mycket när det inte går som jag vill. Haha. Sen hur det slutar spelar ingen roll, idag vann vi mot Överkalix med 10-0 men det känns inte ens bra. För jag hann inte göra mitt bästa.

Jag brukar försöka tänka ibland på kvällen 3 bra saker som jag gjort under dagen (låter kanske fjantigt men det är faktiskt bra!;), och alltid tänka att det är en ny dag imorgon och då ska jag göra ännu mer bra saker och försöka vara en ännu bättre människa. Jag vill inte ångra mig över något jag gjort, på kvällen när jag lägger mig.

Så, frånochmed nu ;)




Nu har jag fått order om att fota och lägga upp en bild på Emils kvarter han byggt med Lego. Han själv tyckte att det skulle upp på facebook, men jag tror det räcker så här ;) haha.

Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela