I gotta be out of my mind not to try this.

Publicerad 2011-05-07 12:23:21 i Allmänt,

Vart hemma resten av kvällen igår, men det gör inget, var mysigt det också. Och då orkar jag vara vaken ikväll istället, för jag hoppas vi ska kolla I am Number 4. ;)

Har hunnit vara ute på en löptur, den där 5an som jag visade i torsdags. Men det har börjat bli så extremt tråkigt att springa, idag var det inte ens tungt men jag bara tänker på när jag ska få komma hem och göra annat istället haha. Så det går liksom inte att motivera sig.

Nu ska jag ta mig tusan hitta en mobil att beställa, börjar känna mig lite stressad ifall jag inte har en ny innan resan. Och sen ska jag äta någon god lunch.

Idag är en sån där må-awesome-dag! Det är så härligt ;) plus att det är lördag och att vi har match imorgon. Allt känns så bra ;)


 


 

 

Har hunnit baka en del dom här senaste dagarna också haha.

Jordgubbscheesecake

Chokladbollar

Ingridskaka

Sommarkaka

Amandas chokladmuffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela