9 maj 2011

Publicerad 2011-05-07 16:26:38 i Allmänt,

Det är så härligt att leva när man känner att man lyfter varje steg man tag.

Har varit på gymmet, det går så sakta framåt när man kör kondition/styrka samtidigt så vi ser ju hur det blir med mitt uppsatta bänk-mål haha! Men klarar jag det så blir jag bjuden på thai, så jag ska minsann ta det! ;)

Har även hunnit cykla och vara runt på affärer med en riktigt go fia idag!
3-fas boken ligger här bredvid mig och skriker om att bli läst. Men motivationen är någon helt annanstans ikväll.
Det lär bli en galen överraskning när jag får provet imorgon, kommer väl få en chock när jag ser frågorna och inte vet vad hälften handlar om. Har även Engelska nationella 3h men det går nog braa!



Igår kollade vi I am Number 4. Var mycket bättre än jag förväntat mig! Ville bara säga det ;) haha.



 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela