Från och med Nu!

Publicerad 2011-05-04 22:38:20 i Allmänt,

Det kändes som att engelskaprovet gick bra, men jag har lärt mig att inte lita på den känslan, för tydligen så fick jag just godkänt på svenska provet, och jag som trodde att jag spikade det! Hm.

Och vet ni vad, imorgon börjar jag först 12.05. Så underbart! Men iofs så har jag tungt karaktärspass då och sen körkortsteoriprov på boken som jag knappt läst. Har suttit och gjort frågor på internet men ska jag vara ärlig så ser det inte ljust ut alltså. Haha får väl skylla mig själv, men jag ska börja ta tag i det där med körkortet, snart. När jag inte har så mycket annat i skolan. :p 

Nu är det både hockey och fotboll på tv så kanske är läge att plugga lite nu medans då.











Nu la jag in bilderna iallafall, ni får be mig ta bort dom om det är absolut nödvändigt :p

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-05-05 17:49:13

man kan ju undra om det är ett bög-gäng vi umgås med....... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela