Commander.

Publicerad 2011-05-01 20:43:48 i Allmänt,

Efter att tittat fotboll och ätit äcklig pizza var vi ju tvugna att ta oss till gymmet. Kroppen skulle kanske orkat mer men huvudet är inte riktigt tiptop efter 5h sömn. Nu ska jag göra det ännu jobbigare för min hjärna och kika en skräckfilm som säkert kommer söva mig. Aa men det blir nog bra iallafall.
Om inte dom där grabbarna från tannavallen tigers dyker upp snart så drar jag själv, för nu vill jag bara ligga i en soffa och slöa.

Har varit en helt sjukt bra helg, men jag vill inte tänka på alla onyttigheter i stoppat i mig. Men imorgon är en ny dag! ;)
Ciao!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-05-01 23:14:25

Söt bild! Du får gärna skicka några bilder sen. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela