17 maj 2011.

Publicerad 2011-05-17 17:37:33 i Allmänt,

Kanske ska fortsätta köra på detta i fortsättningen också, att inte plugga. Gick ju bättre än jag kunnat föreställa mig på provet hahah! ;p
Testade springa på idrotten, men helt sjukt vad mina ben värkte, vristen, benhinnorna och knäna, jag är nog inte skapad för att träna. Haha. Men 5km tog jag mig fram iallafall.

Nu har jag suttit och fört över lite musik och alla kontakter till min HTC ;) Måste säga att jag hatar tangentbord, går ju tusan inte att skriva. Så ni får räkna med att det blir lite fel ibland haha!
Nu drar jag till gymmet en snabbis, senare ikväll ska vi kika Pirates of the Caribbean 2.

Blekinge 2010.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-05-18 02:19:27

Sjögräs? ;) haha

Postat av: Henta

Publicerad 2011-05-18 15:52:41

man behöver ju inte ha tangentbord? :P man kan ju ha vanligt också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela