Söndag 20 mars 2011

Publicerad 2011-03-20 11:36:39 i Allmänt,

Är det inte underbart? Jag vaknade imorse helt utvilad till ljudet av dammsugaren (vilket betyder att städningen var i fullgång, utan att jag behövde göra något och det är nu klart;) , solen skiner, jag lyssnar på Sanna & Rebeckas nya låtar som är helt sjukt grymma, så där fick du mitt utlåtande Sanna! :)
Väntar på att mamma ska komma hem från affären så ska jag börja göra Dammsugare (punschrullar?) tills Milka kommer, känns som att jag inte sett henne på flera år, haha. Sen efter killarnas fotboll ska vi fara och grilla i det här underbara vädret.
Jag kan inte säga annat än att jag älskar livet just nu.


Kommentarer

Postat av: henta

Publicerad 2011-03-20 13:20:03

tack Lina men jag kan inte hålla med. Jani var bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela