Raise your glass

Publicerad 2011-03-01 21:51:07 i Allmänt,


Idag är det dag 29 egentligen, men den senaste bilden på mig är två veckor, och den tänker jag ändå inte lägga upp haha ;) Så ni får den dagen senare.


Efter apun idag fick jag något skumt. Världens huvudvärk och det kändes som att någon högg en kniv i nacken på mig, gjorde så ont så jag började må illa. Var tvungen att sova en timme, men det gjorde fortfarande lika ont så fick ta alvedon innan innebandyn.
Var årets slöaste träning från min sida, förutom fysen, där körde vi som vanligt. Och nu är jag helt slut i min kropp!

Ska kolla bloggarna och sen sova. Puss ;) ♥


I'll never stoop so low again
I guess I don't know my own strength


Insett att det passar ganska bra in på mig . . :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela