Pretty pretty please.

Publicerad 2011-03-06 20:15:14 i Allmänt,

Vilken mysig söndag det blev trotsallt! Började nästan tveka på utflykten när vi har vissa sjusovare i gänget ;) Men tillslut kom iallafall jag, Milka och Elin ut med skotern. Med väskorna fulla med käk, påpälsade som eskimåer och pulkan bakom skotern drog vi iväg. Som Elin så bra sa var det verkligen en Bumpy ride! Så trist när kommunen dragit in på att fixa skoterleden. Det går ju knappt att köra. Vi satt iallafall och grillade och solade i Mertajoki ett bra tag, innan vi vände hem igen. Super mysigt var det!

Sen var jag & Milka till gym1. Man känner sig lite mör i kroppen efter en dag ute på skotern. Men jag körde ben och bröst iallafall. Konstig kombination men det behövdes ;)

Nu väntar jag på att lilla M ska ringa sen ska vi kanske kika någon film med Elin och co.
Förresten så var vi några stycken som kikade film på guldkusten i fredags, äsch, såklart kommer jag inte ihåg vad den hette, typiskt. Men iaf så jag råkade somna, så kan inte säga om den var bra mer än att den var jäkligt spårad ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela