Onsdag 2 mars 2011

Publicerad 2011-03-02 22:04:58 i Allmänt,

Det gick inte ens att gå in hit tidigare under dagen, det var någon driftstöring lr något stod det på startsidan. Men jag ska väl inte bara skylla på det, jag har faktiskt haft ganska mycket för mig också ;p

Vi var 4 st i den lilla affären idag, haha kunderna måste ju fundera. Vi följde Charlotte Kalla och Ida Ingemarsdotter i team-sprinten såklart, som bänkade framför datorn satt vi och skrek haha. Gud så härligt med Guld!

Lagade middag och sen for jag, Marre, Andreas, Sjöberg och Larssa på gym1. Sprang 3km och körde tricep/bröst idag. Ska sluta skriva att jag kör mage för d gör jag ändå lite varje gång så haha.

Efteråt har jag och Milka bakat en asa-god kladdkaka med lakrits! Man använde stjärnanis typ, skit bra. Men nu är jag mätt som en gris också. Ska kila ner och lägga mig i soffan. Är ensam hemma och det är uuunderbart ;)

 

Mini-cupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela