När man aldrig får nog ;)

Publicerad 2011-03-03 22:21:23 i Allmänt,

Ibland vill man testa kroppen och se hur mycket den klarar av. Idag nådde jag max tror jag.
Körde ett aaaastugnt bicep/axlar/traps + mage/rygg haha skulle inte skriva det men jag gör det iallafall, så jag lättare ska kunna kolla sen.

Sen var det dags för styrkan på rian, helt sjukt slut var jag. Var med på första konditionspasset och första styrkan, sen var jag fan tvungen att kliva av för jag var nästan skakis, åt en banan och kilade på innebandyn. Var helt dötrött i kroppen i början men sen höjdes tempot på övningarna och då var det skit kul att hänga med. Sprang som ett psyk sen när vi spelade också så det känns bra.
Men nu vet jag ju hur mycket min kropp klarar av, tre pass/dag är nog lite för mycket när jag endast sovit 6h. Inte bra.

Så därför ska jag kila i säng redan nu, har duschat och ätit världens godaste kvällsfika.
Jag älskar mitt liv. Jag älskar alla omkring mig. Det kan inte kännas bättre.

 

Bulgarien augusti 2007.

(Och ja, jag snorklar i en pool, men jag hatar saltvatten, okej? haha ;)


Det är drygt tre månader kvar tills jag far. Känns som nyss jag bokade resan, det är redan 5 månader sen.
Jag längtar till värmen, gå i sommarkläder, få se Hollywood, soola och träffa nya människor. Klart jag är nervös, vem skulle inte vara det. Men det kommer bli en otrolig resa, det känner jag på mig.
Och att veta att jag inte är den enda som är ute i världen gör det hela enklare, bästa Milka kommer ju vara borta samtidigt. ;)

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2011-03-04 16:42:59

Walk of Fame är ingenting att se. Några namn på kändisar och en helt enormt tråkig omgivning. Jag rekommenderar starkt Universal Studios. Det var bland det roligaste på resan, medan Walk of Fame var mest lame (vilket rim jag drog!). ;)

Postat av: milka

Publicerad 2011-03-07 14:24:51

Så jäkla söt tjej! Puss på dig ! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela