Hann du se mig?

Publicerad 2011-03-30 20:59:03 i Allmänt,

För här går det undan. Jag har hunnit med hur mycket som helst idag!

- Varit till tandläkaren
- Ätit lunch på Logen
- Gjort klart SH rapport som ska vara inne först nästa torsdag så nu hoppas jag att jag får ledigt!
- Fått in 40 svar på min enkät så nu kan jag börja sammanställa.
- Städat hela huset, då menar jag verkligen allt. Var inte ens tungt. Hade träningskläder på och headset i öronen ;)
- Lagat middag
- Gjort klart det vi ska göra på svenskan imorgon
- Tränat här hemma när jag inte hann gå till gym1, var ändå i full gång när jag städade så d var lika ;)
- Tränat fotboll

Nu ska jag ta en varm och välbehövd dusch. Sen ska jag krypa ner i soffan och äta något gott. Är ensam hemma för andra gången på en vecka nu, I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela