Det är ju trots allt våffeldagen!

Publicerad 2011-03-25 23:24:00 i Allmänt,

Så därför fuskade jag lite med min 'nyttiga livsstil' och åt våfflor till middag (?) med Milka. Först var vi faktiskt till gym1 så tro inte att vi är helt fettiga ;) Och så hände lite saker hit och dit så mitt i allt när vi står och gör våfflor går våffeljärnet sönder, men då är det ju tur att man har en ouppackad i förvar i förrådet! ;) Så det blev våfflor tillslut iallafall, även om klockan hann bli nästan nio haha!

Nu ska jag gå ner och mysa i soffan, hoppas det är något bra på tv. Jag burkar alltid lyckas ha den turen att det inte är något bra när jag väl ska kika. Men idag känns det som att jag har riktigt tur;)

Förresten är det så ljuvligt att vara ensam här hemma, kan gå omkring och sjunga högt utan att någon klagar ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela