I said it cause I can

Publicerad 2011-06-10 00:19:09 i Allmänt,

Jag hade helt glömt bort bloggen, men det var ganska skönt faktiskt.

Jag har hunnit med hur mycket som helst sen sist! Var bla. på bal igår. Alla var så fina och jag tror att jag & Milka dansade så att taket lyfte haha. Imorse vart det lite stressigt men det löste sig tackvare Evert! ;p
Och sen så fick jag även ut Mr T på cykel, det var sjukt varmt, men vi tog oss fram till badhuset för vätskeladdning, sen vidare till Erik och påvägen tillbaka blev det glasstopp i byn. Haha!


På fotbollsträningen i Junis var det varmt. För varmt. Men jag blev taggad iallafall för någon nämnde glass?! Då var det bara sätta igång och jobba haha ;) Och jag vann hihi. Jag fick en glass ;) Nu var tanken liksom så att jag skulle sova, men det är på tok för hett för det. Oh lord.



Imorgon tar vi sommarlov på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela