Fredag 17 juni 2011

Publicerad 2011-06-17 14:46:18 i Allmänt,

Redan en vecka sen det var skolavslutning, det går sjukt fort. Och den här sommaren får aldrig ta slut, för det kommer inte vara som vanligt till hösten.
Idag var jag uppe redan klockan nio, åt frukost och tog det lugnt innan jag for till gymmet och körde ett ashårt pass.


Nästa helg är det Meänfestivaali men det missar jag, och helgen efter det är det kirunafestivalen och det missar jag också och helgen efter det är det marknad och det missar jag också. Men det gör ingenting ;)

Ska jobba i kyrkan på måndag och tisdag med Atle & Evert, knasigt att man längtar till jobbet. Haha!

Jag är sjukt sugen på kladdkakan som står i kylen. Men jag ska inte äta sånt förrän jag faaar och jag håller på bli tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela