The talk across the town.

Publicerad 2011-06-28 07:40:58 i Allmänt,

SORRRRRRYYY. Men jag har inte riktigt tid att skriva har for gissa vad?! Igar var vi till en sjo och for ut med deras bat, och jag akte vattenskidor!! Helt sjukt, jag kom upp pa forsta forsoket ;o Och jag ramlade inte en enda gang! ;)
Idag hade vi forsta riktiga dagen i skolan och det var sjukt trakigt, men tur att det bara ar fyra timmar / dag. Haha.
Det fungerar fortfarande inte att ta emot sms fran Sverige och det stor mig, men Ellinor du maste ringa mig!! Tank pa att vi ar nio timmar efter er men ring sa fort du ser det har ;)
Pa lordagkvall var vi pa bio och sag Cars 2, och nyss tog vi ett dopp i poolen. Just so u know ;)
Nu ska jag kolla facebook sen sova, imorgon ska vi till Redwoods och sen bada nagonstans. Jag onskar Milka var har..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela