Ifrån min egen glöd.

Publicerad 2011-06-20 18:10:26 i Allmänt,

Det är inte jag som dissar bloggen, det är våran äckliga router som gått sönder. Men nu har jag fixat en nödlösning ;)


Igår hade vi match mot Assi och det blev 4-4, vilket gjorde att vårat lag firade som om det vore en vinst. För vi spelade asbra och det händer inte ofta! Alida levererade framåt med 4 mål och resten av laget spelade som kungar på fältet ;) Okej kanske inte riktigt, men lite bra var vi iallafall haha..

På kvällen fixade jag och mamma med alla papper och sen kollade vi en film tillsammans. Jag hann även vara förbi Milka och säga hejdå, hon for idag. Men om en månad ska vi göra Sverige osäkert igen ;)


Har öppnat vägkyrkan med Atle & Evert idag, sen även hunnit bli ännu lite blondare.
Nu ska jag packa resväskan. Kanske är dags nu.. 

Kirunafestivalen 2010.

tiotusenmeter upp i luften ser jag allt så klart.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-21 10:37:55

Ha så kul nu gumman! Och man får alltid komma hem tidigare om man vill. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela