Ett evigt tjat.

Publicerad 2011-06-01 17:42:59 i Allmänt,

Det blev inte Luleå. Varför vet jag inte. Jag velade fram och tillbaka. Packade väskan (som fortfarande väntar i hallen), men sen la jag mig ute på studsmattan och läste NSD i solen. Det kändes bara som att det var här jag skulle vara idag. Även om jag väldigt gärna hade krypt ner i Johannas säng ikväll och skrattat tills jag somnat. Men aja, det får jag göra en annan gång.


Det är verkligen på gång nu.

Har hämtat fram resväskan för vägning, letat fram ett lås, passet har fått kopior, dollarna är uthämtade, foton till buss-/skolkort är fixade, bikinisar är beställda och idag sa mamma att jag även måste börja packa lite smått.
Nedräknaren står på 22 dagar, men redan om 21 dagar börjar det, då flyger jag från Umeå för att sova på Arlanda med hela gänget. Sen drar vi iväg. Med ett stopp i London innan vi sen lyfter mot San Fransisco, (var tydligen inte på mitt älskade LAX vi landar). Sen ska jag rocka loss i en månad och bli kung på engelska.



Nu ska jag äta min middag, även den utomhus.
Det är ju så härligt väder så man kan ju inte sitta inne längre.
Sen drar jag & Milka iväg på en cykeltur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela