Uggling

Publicerad 2011-07-25 17:55:41 i Allmänt,

Sprang 5km igår igen, men det var inte lika förfärligt tungt nu som i fredags iallafall, det tar sig. Haha. Och imorgon är det fotboll igen, jag vill spela!

På kvällen var jag till Erik och kollade när några spelade poker, sen spelade jag lite cs och sen tre avsnitt Entourage. Inatt kom första avsnittet av säsong 8 men det är lugnt, har bara 74 avsnitt kvar för att komma ikapp tror jag, men det löser vi fin fint!

Idag har jag bara tagit det mañana, och det ska jag fortsätta med nu också ;)


Kommentarer

Postat av: Amandis

Publicerad 2011-07-27 07:40:42

Postat av: Amandis

Publicerad 2011-07-27 07:43:26

Haha Lina! Mañana betyder imorgon! Så du kan inte skriva så i det sammanhanget :) Sötis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela