Marknad i Pajala

Publicerad 2011-07-09 03:36:01 i Allmänt,

Och jag tror det ar forsta gangen i hela mitt liv jag inte ar dar. Kanns trist, jag hade velat vara dar.
Fast vi var till Redwoods och Russian River idag sa det duger ocksa. Och imorgon aker vi ju faktiskt till LA, sa jag ska val inte klaga hihi. Men jag hoppas ni har det awesome och rockar pa hela helgen!
Ska packa vaskan till LA, byta om och fixa mig for sen ska vi ut och ata, och efter det vill jag ga pa bio!
Och om ingen gullig liten sjal tar med sin dator imorgon och forhoppningsvis har internet sa kommer jag inte kunna skriva har forran pa tisdagnatt igen. Och da, nar vi kommer tillbaka fran LA sa ar det bara en vecka kvar har, kanns knasigt. Och jag har varldens basta mamma, hon har fixat en ny flygbiljett till mig sa jag flyger till Lulea istallet for Umea, och sa ska hon hamta mig sa jag slipper bussen ♥ hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela