Hollywood.

Publicerad 2011-07-11 05:28:18 i Allmänt,

Jag ar en liten tjuv, nagon hade betalat for datorn har pa hotellet men satt inte har sa jag passade pa att ta den haha ;)

Igar var vi i Hollywood, vi gick pa Walk of fame och det var asa kul, men vi hade bara 50 minuter pa oss. .
Idag for alla svenskarna till Disneyland, forutom jag for jag for med alla fran spanien till stranden istallet. Var super skont, jag gick sjalv i massa affarer, sen la jag mig och sola och rakade somna sa nu ar jag brand som en raka! Haha.


Har duschat och fixat mig har pa hotellet och nu ska vi till Disneytown och kolla pa raketer och jag far traffa lite roliga manniskor igen haha! Puss.

Snart kommer jag hem, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela