Fett cool.

Publicerad 2011-07-07 04:37:30 i Allmänt,

Det ar sa kul nar ni kommenterar, tack sa mycket! :)
Idag efter lunch for vi till Morton's Warm Springs, typ ett utebad, och det var sa haaaar varmt. Hoppas jag hann fa lite farg nu for det blir ju lite pinigt att komma hem och fortfarande vara vit som en firre ;) Alla andra har verkar bara behova ga utanfor dorren sa far dom linjer.
Men trots det harliga vadret gick inte allt som jag ville, rakade tappa bort 18 dollar sa jag kunde inte kopa nagot pa badet, och igar rakade jag ta ut minneskortet fran kameran utan att 'mata ut' det sa nu gar det inte att ta kort.. Om nagon vet hur jag fixar det sa ring mig garna. Det star att kortet ar skrivskyddat. Kommentera har sa skickar jag mitt nummer for jag kommer inte ihag det just nu haha ;p
Nu ska jag och Jenna gora en kladdkaka till efterratt. Och ikvall ska vi bara mysa har hemma. Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela