Det kommer ordna sig.

Publicerad 2011-07-27 22:18:21 i Allmänt,

HAhahah skämmigt, visade sig just att det enda ord jag trodde mig kunna på spanska, kunde jag tydligen inte alls. Men strunt samma, haha det får stå kvar! Men nu vet ni det iallafall, nästa gång det kommer något på ett främmande språk så är det inte att lita på ;)

Har varit med min bästa kompis idag, hon är verkligen den absolut bästa man kan tänka sig. Att hon flyttar på fredag suger luften ur mig. Men det ska jag inte tänka på nu, ska istället åka till Erik och mysa framför en film medans några nördar spelar cs.

Neil Court ♥

Kommentarer

Postat av: Henta

Publicerad 2011-07-28 13:43:25

Lina.. DITT HÅR! det är ju sjukt vad det växer. GE mig!!! :D

Postat av: Sussi

Publicerad 2011-07-28 21:50:09

Finis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela