1000 miles seems pretty far.

Publicerad 2011-07-05 05:08:55 i Allmänt,

Vaaart, man maste ha premium pa bloggen for att kunna uppdatera fran en mobil lr iPod.
.
.
Seriost, jag har atit cupcakes, chocolatechipcookies, norsk tarta, corn-dog, kyckling och sen san dar god tortilla grej man gor i stekpannan, vet inte vad det heter. Men nu ar jag sa matt sa jag vill inte ata pa flera dagar, men sa kanns det bara nu, ikvall kommer jag vara hungrig igen haha ;D
.
Paraden var helt sjukt stor! Vi gick nastan langst fram sa vi hann kolla pa resten sen, den var typ tva timmar, sa ni kan ju gissa hur mycket folk som var med. Och annu mer folk som smockades runt The Plaza for att titta pa. Ni kanske far bilder nan dag men nu hinner jag inte for nu ska vi tillbaka in till stan och kolla pa alla raketer.
.
.
.
Skin, skin som den sol du är.



Union Square.

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2011-07-07 00:12:12

Hoppas du har det bra och jäkligt roligt där borta. Fast det verkar du ju ha förstås :) Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela