You tossed it in the trash.

Publicerad 2011-01-18 15:51:47 i Allmänt,

Jag tänkte ladda upp en låt här, Bruno Mars - Grenade. Men så insåg jag att jag skiter i det, för (iaf jag) lyssnar aldrig på låtar folk lägger upp på bloggen, jag går istället in på spotify och lyssnar den där. Så det är ju bara onödigt att jag lägger hit den nu.
Men nog kommer jag lägga upp låtar här nångång, det vet jag. Haha. Men ville bara säga att jag har den på hjärnan och att den är bra. Så, nu vet ni det! ;)

Haha, la upp en psykbild nyss också. Men fan, var tvungen att ta bort den. Haha ;)

Ni får den här istället ;)

 

Allt stämmer ju, förutom 'klappa henne', det är bara förnedrande :p

Men det där med mannen, hehe så sant! ;p

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-19 22:17:57

HAHAHAHA SÅ GRYMT!!!!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela