Who we are.

Publicerad 2011-01-07 12:48:46 i Allmänt,

Alltså, jag tänkte faktiskt.. Men jag var tydligen så trött så jag inte hann ställa om klockan innan jag somnade igen..
Så nu är frågan hur jag ska somna ikväll och orka upp om mindre än 18 timmar , aaja, mitt eget fel ;p


Milka frågade om vi skulle ha fredagsmys idag, men jag är tveksam om hon bara syftade på den där Marreboii lr om hon kikade på mig också, får ta mig en funderare och ringa henne sen ;) hehe. Skulle vara precis vad jag behöver iallafall, och uppladdning med vatten & pasta ;p

Hörde en sjukt skön låt på radion när jag åt frukost, Your Love - Nicki Minaj
Har ännu inte lärt mig hur man länkar från spotify så får bli youtube som vanligt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela