Träningsmani.

Publicerad 2011-01-24 17:39:31 i Allmänt,

Så blev det med mitt gympass.. Skulle gå klockan 17 bestämde jag, men så ringder Ellinor och säger att vi har fotbollsmöte. Kul att jag hann träna! Jag är en fjant som får panik över det. Jag vet. Jag är en töönt, tralalalala.
Milka, mamma, Ellinor, Julia och alla andra omkring mig håller på gnälla att jag itne ska tänka så mycket, men det går inte längre, har fått någon psyk påhitt att jag måste träna hela tiden. Det suger, för ibland är jag inte taggad. Men jag gör det iaf. Nu är det bråttom att byta om sen till DC på möte! Sen får jag iallafall träna fotboll!




Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2011-01-26 17:25:05

Låt bli dom gångerna du inte vill, för så vitt jag vet så har du alltid tränat för att du älskar det, för att det är kul :) va inte så hård mot dig själv :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-26 23:00:38

Aa, så har det varit. Och det är väl så det ska vara. Men ibland så får jag för mig att jag måste träna, jag tänker att 'det är kanske inte alltid roligt att träna, så gör d iaf'. Men nu har jag börjat tänka normalt igen. Påminn mig om jag börjar svamla;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela