The way we put our hopes through the eye of a needle

Publicerad 2011-01-16 16:05:39 i Allmänt,

Skulle just skriva att jag ska fara och jobba i sporthallen strax, men det var tydligen redan slut så jag behöver inte göra det. Skönt!


Jag, Milka och Martin for till Sjöberg och tränade lite och spelade kort ;)
Vi spelade Plump, och jag var verkligen sämst på det igår, haha.





Ida fyller år imorgon men vi har varit dit idag och firat henne och ätit maassa fika. Super god tårta! ;o

Nu har Liverpool match men jag orkar inte kolla den på livestream, när den är slut ska vi göra något kul.
Ska ringa tjejerna nu. Puss!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-01-17 21:36:43

hahahaha så har du täckt för ditt resultat ;) du är för rolig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela