Stora planer kräver stora beslut!

Publicerad 2011-01-01 02:14:53 i Allmänt,

Jag lugnade ner mig och mitt 2010 fick ett riktigt bra slut.
Vi var ju på väg någon annanstans men hann inte längre än till skolgården när klockan slog tolv, jag fick en nyårskram av Elin och vi kollade upp mot himlen och önskade oss något när vi såg på raketerna. ♥
Sen har vi hunnit kika Sverige krossa Kanada på straffar i JVM.

Måste sammanfatta detta året som ett äckligt ruskigt bra år. Har hunnit hända så sjukt mycket saker, tänker inte ens räkna upp allt. För då glömmer jag bara massa :)
Men vill ju inte påstå att 2011 började dåligt heller, älgskav och lingon till kvällsfika efter en grym kväll/natt. Awesome!

Se nu till att ni fixar er ett riktigt grymt 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela