Pus pus LINA kram emil

Publicerad 2011-01-11 17:03:15 i Allmänt,

Såna där gulliga sms brukar inte ni få va? ;) Hihi, jag har nog världens sötaste lillebror!

Och idag när jag promenerade hem från idrotten så gick jag förbi dagiset som vanligt, då var det två ungar som kollade på mig hela vägen när jag gick, och så när jag var typ just på andra sidan staketet ropar dom 'MAMMA!' och pekar på mig. HAhaha jag höll på dö i skratt. Fröken kollade ju också om det var deras mamma, sen började hon skratta och förklarade för d två barnen att det inte alls var deras mamma! ;p


Oj, skrev det här inlägget redan vid fem men så fick jag skynda och fara och handla och sen har jag tränat så hann aldrig ladda upp det ;p
Träningen var egentligen asbra, massa skottövningar, intervaller, mycket spel, sen stafett och sist fys. Men saken är den att jag stod idag, vilket var dötrist. Sen körde dom intervallerna i mitten så jag hann inte byta skor och då klarade jag bara av att köra hälften innan jag fick ont i knäna, känns jävligt surt. Körde iallafall fysen fast jag var asasur haha ;p

Förresten så är jag mycket längre än mamma nu
;) hihi så kul när det syns bara av att gå förbi, för nu äre inte bara nån mm, utan fleera cm ;) var bara tvungen att skryta lite.

Nu ska jag kika Rush Hour på tv. Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela