På vift.

Publicerad 2011-01-27 12:50:42 i Allmänt,

Ibland är det ganska underbart att gå EC, som nu tillexempel haha.
Vi har karaktärs men tusan, vi ska ju komma hit ikväll så klart vi var tvungen att få rast ;)

Men mindre kul är det ju att vi fick ett till jobb på samhälls, nog för att den bara ska göras på lektionerna men skriva en långa rapport är ändå jobbigt. Och kunde heller inte börja med den idag för jag var tydligen tvungen att komplettera någon idrottsuppgift också. Jag drunknar nästan här så du Julia, knip igen med att säga att du har mycket att göra!!

Förresten så måste jag bara säga att jag inte riktigt förstår mig på vad jag pysslar med i sömnen, förra veckan nångång så råkade jag somna med ett par sockar på, på morgonen vaknade jag med den ena bredvid huvudet, och så började jag leta den andra och jag lovar, den var ingenstans! Inte under madrassen, under/i täcket eller kuddarna, inte på golvet och inte under överkastet. Började nästan fundera vad jag gjort med den. Men så kanske fyra nätter senare när jag vaknar på morgonen så ligger den andra på precis samma ställe som den första strumpan, bredvid mitt huvud. Haha.

Värt! ↑↑↑ ;)

Nej nu ska jag kanske göra något av nytta. Men först måste jag bara nämna hur duktig jag varit imorse, råkade vakna halv åtta för jag glömde bort att vi hade sovmorgon och då var d onödigt att lägga mig igen så jag hann baka brownies! :D Mums.
Efter skolan ska jag till gym1 med Evert, Martin och atleticus. Bara så ni vet vars jag håller hus! 

 

Kommentarer

Postat av: Svonni

Publicerad 2011-01-27 13:35:59

fan vad gott med brownies, jisses!

Postat av: milkaaaaaaa

Publicerad 2011-01-27 16:12:46

MEN ÅHHHH VAD GOTT!! Jag som varit så fikasugen hela dagen ;)

Postat av: H

Publicerad 2011-01-27 17:59:00

nååånå lina, vem var det som satt på samhälls och sa att ni inte hade mycket? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela