ÖTÅ connection.

Publicerad 2011-01-27 18:14:42 i Allmänt,

Haha Jonathan och Oliver hade tydligen lite att göra på rasten, lr så är dom bara ruskigt avundsjuka på min snygga blogg, så dom var tvungen att försöka såga mig med kommentarer här ;)

Var på gym1 och körde axlar, bröst och sen något på T som ligger typ ovanför axlarna, kommer inte ihåg vad det hette haha. Körde även bänkpress och jag klarade 40kg, hihi. Kommer bara närmare mitt mål ;)

Nu är det bråttom till skolan, ska vara där halv sju. Men jag hinner bara vara där en timme innan innebandyn börjar ;)

Kommentarer

Postat av: JN

Publicerad 2011-01-27 21:31:04

Ovanför axlarna? huh;)

Postat av: Anders

Publicerad 2011-01-29 11:05:13

Om jag inte minns fel så kallas de för traps eller något i den stilen. Vet dock inte det latinska namnet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela