Om jag var en miljonär.

Publicerad 2011-01-13 23:08:39 i Allmänt,

Står på startsidan på blogg.se att servern kommer få ett uppehåll imorgon, men jag tror ju inte att det drabbar mig, då jag oftast brukar sova från 06.00 till 06.30.. Men då vet ni iaf att ni inte kommer kunna läsa min fina blogg den tiden ;)

Ikväll kommer jag sova med gott samvete. Efter middagen for jag ju som sagt på gym1, sen körde jag verkligen allt jag orkade på alla övningar, det är inte så lätt att motivera sig när man står, men jag försökte och var verkligen helt slut när vi sen skulle köra intervaller, jag gjorde alla tio och är stolt över mig själv då jag verkligen inte alls var taggad. Var sjukt tugnt.
Men sen spelade vi och det var faktiskt ganska roligt, även om man inte har överdrivet mycket att göra men iaf haha. Ja, och sen när jag kom hem körde jag lite sit-ups & armhävningar, så nu är jag verkligen slut i kroppen. Imorgon har vi aerobics på idrotten, men sen ska jag vila och ladda upp så gått det går inför lördagens match.


Läste faktiskt tidningen medan jag åt efter träningen, och så hittade jag väärsta erbjudandet, en resa t&r till Turkiet, på hotell, all inclusive, med sol & bad, träningspass varje dag med instruktör, kost & mortions föreläsningar och spa! + ett månadskort på Helex med instruktör när man kommer hem, för endast 7895:- !!! Fattar ni hur sugen jag är ?! Nae , antagligen inte. Men helt sjukt.
Tänk vad underbart att varva träningen med att ligga och slappa i solen vid poolen, slippa tänka på mat för den är färdig. Och sedan kunna få massage?! 
Hej du där trisslott som jag inte ens får köpa, vill du ge mig en storvinst är du snäll?:))

Nu ska jag sova och drömma att jag var miljonär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela