Natthumor.

Publicerad 2011-01-07 22:20:07 i Allmänt,

Haha för några dagar sedan hittade jag ett klipp på Julia Bergs blogg, det är en tjej som ska visa hur man gör lockar med en plattång. Och hon ramlar, okej att det är kul en gång tyckte tydligen vissa, men vafan, det går inte att sluta skratta. Har kolla på klippet säkert 20 ggr och det är fortfarande lika roligt. Haha helt sjukt skön tjej som bara ställer sig upp igen och säger 'haha, jag trilla lite' och så ser man hela fluppen i spegeln bakom henne. HAHA!
Kunde inte länka klippet men om ni har lika sjuk humor som jag, Ellinor och Milka, och inte är lika torra som bröderna tano så kan ni ju kika in på länken där uppe och scrolla ner tills ni ser ett klipp med en blond tjej ;p



Nu ska jag försöka sova. Lär ju inte gå så bra när jag bara varit vaken drygt tio timmar och är speedad som fan ;)
Det finns så sjukt härliga människor här i världen som gör mig på så bra humör, guu vad jag älskar dom! Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela