Ledarutbildning.

Publicerad 2011-01-26 23:10:40 i Allmänt,

Varför är det så här? Att jag aldrig har något att plugga, sen kommer allt samtidigt? Tycker det är orättvist.
• Svenska
• Körkortsteori
• Samhälls
• Trefas
• Matte
• Engelska

Plus att vi har typ massa grejer på idrotten som ska planeras, bla den där jäkla skidturen m övernattning i Vassikavuoma och sedan det där vi ska visa för dom andra, min grupp har om blödning(?) ..
Allt innan vi går på APU v7, så alltså ska vi hinna med allt detta på två veckor. :p




Skulle ju berätta om gårdagen också, men nu kommer jag inte ihåg vad som var av erat intresse haha.
Måste iallafall nämna att jag åt världens godaste, (jag har aldrig ätit godare lunch buffé), på Waldorf. Fanns oändligt mycket mat, helt knasigt. Åt så mycket så jag var mätt ännu 12 timmar senare när vi kom hem haha!
Hockey matchen var super rolig att kolla, sög ju förstås att Luleå vann, men jag och en gubbe hejade iaf glatt på Timrå haha, vadå mot strömmen?
Rättegångarna var super intressanta, den första var lite jobbig, då det var en tolk via en telefon men den andra var häftig.
Nu ska jag läsa till det där tusans svenska provet.. Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-27 12:53:01

lägg ner bloggen förfan!...

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-27 12:53:48

nemen herregud va ointressant inlägg

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-01-27 12:54:36

Världens bästa blogg!:O

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-27 13:00:26

ahdkägsg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela