It ain't the first time.

Publicerad 2011-01-31 22:52:11 i Allmänt,

Bara av ren vana så går jag runt i rummet och släcker alla lampor, men så ikväll var en av dessa redan släckta, då utan att tänka på det går jag fram och trampar på knappen iaf, så tänds den och ändå reagerade jag inte. Haha. Fan så borta man kan vara.

Fotbollen var rolig såklart, jösses vad jag gillar det. Hade nästan hunnit börja tro att jag tappat intresset under dessa två år utan, men jag var ute och snurrade. Det är ju det bästa inom sport!

Har hunnit plugga alla svenska frågorna också, mamma förhörde mig så nu borde jag väl spika provet. Haha. Kan ju alltid drömma . . :P

 

Haha hittade även bilder från september 2009. ;p

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-02-01 12:23:54

sv: Var du ironisk eller? ;) haha tänkte på dina "....."

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela